Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 8 juni 2011

Härliga lata dagar


Jag är ledig hela veckan lång och så mysigt efter allt att bara va ett tag. Ännu mysigare med en ny liten valp att mysa med. Jag har tyvärr inte hittat hennes namn än men det kommer så just nu är det lillan


En så lätt och lugn valp och som gillar mys i massor. Sov till halv fem i morse ut och kissa sen sov hon till åtta! Hon vaknade till nån gång inatt då kom hon fram gav mig en puss gick sen vidare till Uffe samma där för att sen lägga sig i sin lilla korg vi har i sängen.
Igår fick vi besök av kusinerna Trixie och Ceasar
Caspian och Ceasar vill inte vara med på bild. Caspian var fullt upptagen med att uppvakta Trixie som precis löpt och Ceasar med att gräva vilket han bara gör hos oss.
Aldo tyckte det var urskoj med besök

Han gör sitt bästa med att få igång lillasyster på lek men än så länge är hon lite svårflörtat


för han har inte lärt sig att man får vara lite försiktig med små damer annat är det med Lowa där kan man busa loss.


 Men lilla damen kan minsann fräsa till honom när hon blir trött och han fattar en vink=)


I förmiddags blev det promenad med hela gänget och då fick lillan åka ryggsäck på magen. Vad gör hon? jo somnar bums. Det var väl inget märkvärdigt att åka ryggsäck.


Så allt känns bara så bra . Imorgon ska vi åka till Halmstad och bada i havet hela gänget ska bli så kul.

Ska vi se om vi får i Tindra med

7 kommentarer:

Sara sa...

Kul att följa din fina blogg! Vi hänger med till stranden imorgon om vi får! Hoppas på att kunna lura i Colin att bada lite mer än han vågat gå i innan. Hoppas bara vädret blir fint! Kram på er! Ses imorn!

Grabbarna boys sa...

Hoppas vädret håller i sig när det skall badas och Lillan ser helt underbar ut.
Vov o kram!!

Malin sa...

Men hallå, en ny tjej, DET har jag missat! Gud så söt!!! Nu har du ju din nya tik, lycka!Namet kommer, lugn bara...
Sv. Jag är likadan, vill oxå äga mina böcker. Inte låna inte ;-)
Kram

Eva sa...

Alltså... Den där lilla damen är något av det sötaste jag set!!! (Ja, förutom mina egna småttingar då förstås:))
Kul att hon säger ifrån åt Aldo! En fröken med ruter i:)

Sandra sa...

så mysigt!...kan hon inte heta lillan då..det är ju gulligt :)

Katarina sa...

Vilket härligt gäng du har nu!
Kram!

Malte o Emma sa...

Gud vilken liten goding lillan är:-) hur söt som helst!!