Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 2 oktober 2012

Totte hälsning


 
Imorse när jag öppnade mailen så blev jag så glad. Där var ett långt mail från Totteltien och matte Emelie med så fina bilder.
Så stor han blivt!
Han är redan så "världsvan" åkt buss flera gånger och hjälper matte på teatern med att bära trollhår och tomteluvor.
 

Nästa vecka ska han börja valpkurs och få sin spruta.
Allt fungerar jättebra och han följer matte vart hon går.
 
De är så kul när allt fungerar som det ska för det ska för det ska ju vara mysigt med valp!!!
 
tyvärr så vill inte bilderna som jag vill men en har jag nog lyckats få in i allfall-
 

9 kommentarer:

Eva sa...

Får inte upp bilderna:((

Sandra sa...

Kan inte heller se bilderna

Eva sa...

Nu kan jag i alla fall se hur stor han blivit!:)
Hoppas du får in resten vid senare tillfälle.

Sandra sa...

Naaaaaw så söt han är!!!!!

Eva sa...

Tack för kommentaren!
Faktiskt tror jag nästan att det "räckt" om jag haft honom från 8-10v. OM han då hade börjat larva sig (tror ju det ligger i alla fall en del i generna) så hade jag behandlat honom annorlunda och förmodligen kunnat stoppa redan då. För visst har andra haft "idéer" också, men det har ju aldrig blivit problem.
Men TÄNK vad jag lär mig av denne hund!:D

Valle med flock sa...

Så fin han är! Och vilken lycka för honom att få hjälpa till på teatern!

Valle med flock sa...

Så fin han är! Och vilken lycka för honom att få hjälpa till på teatern!

Valle med flock sa...

Så fin han är! Och vilken lycka för honom att få hjälpa till på teatern!

Valle med flock sa...

Så fin han är! Och vilken lycka för honom att få hjälpa till på teatern!