Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 2 november 2012

saknar

Om det är någon som saknar mig här på bloggen vill jag bara meddela att jag är förlorad till böckernas värld just nu.
Utan att veta att det var den mest omtalade boken just nu så hamnade denna juvel i min vagn förra fredagen.
Fifty Shades of Grey
Mycket för att det är första delen i en triologi och för mig brukar böckerna ta slut för snabbt.
Jag fastnade direkt och idag kom del 2
Femtio nyanser av mörker
Vilket var tur för del 2 tog slut igår.
Så datavärlden går bort just nu för jag kurar i soffan med hundgänget och läser.
Inte så dumt det heller.
Härlig helg på er!!!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Trevlig helg...hoppas på söndag med sol

Emma o Malte sa...

Vi har den på jobbet och jag står och funderar varje gång om jag ska köpa den eller inte!! Trevlig helg till er också:-)