Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 17 november 2007

lördag

Idag startade vi helgen som vi brukar med en lång härlig promenad i ett grått trist småregnigt väder.Fast det bekom ju inte Tindra förstås. Ska ta kort på henne och Teddy i sina fina overaller för de är kanon i sån här väderlek. Sen hem och käka frukost för Mickan och jag skulle åka på öppet hus på Perstrops gymnasium där hon vill gå i höst. Christopher gick där och Mickan har haft sin prao där occh vi har varit på flera besök innan men hon kör det som en marknadsföringsgrej de tar in 5 st på intervju så hon tänker så här att då är det bra att de vet vem man är. Krävs höga betyg för att komma in så det blir väl till att hålla tummarna. I em var det simtävling men jag skolkade idag och vi åkte hem till svärmor som kom hem i onsdags. Bägge hundarna var givetvis med. De känner sig som hemma där och hoppar gärna upp i sängen och ligger där i stund. Teddy var lite nosig i Tidnras rumpa idag och Tindra kissar 2 gånger nu på morgonrundan känns det som om jag letar löptecken trots att det är iallfall en månad till=) Imorgon ska jag ut till kompisar och lägga spår. Tjuvträna lite innan spårgruppen har träning på fredag. Är tråkig fotboll på tv och jag är absolut förbjuden för Uffe att sätta min fot där då jag är den som drar otur över laget så nu vet ni när saker och ting inte går Sveriges väg i diverse idrottssammanhang så är skulden min om man nu ska tro Uffe. Tjingeling!

Inga kommentarer: