Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 13 november 2007

Valpmys




Idag mina vänner har jag varit och valpmyst! Efter noggrann tvättning av händer fick jag gosa med dem allihopa. Så ljuvliga de är och vad fort det har gått. Sist men inte minst de luktar ju så gott!!! De är så söta och fina allihop men ska jag välja en favorit blir det nog Hugo som har ett väldigt fint tecknat huvud men de är så fina var och en på sitt sätt. En massa hundprat blev det också.Roligt att prata med en som delar samma intresse så tiden går fort. Önskar den hade gått lika fort till Tindras löp. Jag vill ha valpar nu!!!!! Eftersom jag är lite gudmor till Lady hade jag med en liten gottekorg åt henne. När jag kom hem blev Tindra och Teddy som galningar jag luktade ju så gott. Fick sätta mig ner på golvet så de riktigt kunde lukta av mig och slicka mina händer. Undrar om de kommr att minnas doften tills de får träffa valparna de tänkt behålla.









Inga kommentarer: