Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 2 november 2008

härligt väder

Vi har ett så underbart väder här nere i skåne någon minusgrad ,sol och hög klar luft. Igår när jag skjutsade Mickan på simtävling så tog jag hundarna med i bilen och under tiden hon simmade insim utforskade vi ny skog och ny slinga. Även då i underbart väder.Vågade däremot inte släppa dem för det var väl skyltat med inga hundar lösa och på nytt ställe vet man ju inte hur mycket folk där brukar röra på sig. Men som man njuter! Sen kikade jag lite på Mickan när hon tog medalj (hon tog 5 st igår) innan jag körde hem. Teddy hade ju baddag igår och blev så fin.Ska ta och klippa ner honom en dag men nändes inte igår. Idag har jag trimmat Tindra och även putsat lite på Caspian så nu är det tre skönheter här hemma. I eftermiddag väntar en lång härlig skogstur med Gunilla och Cesar. Det gäller att ta till vara på vädret.

1 kommentar:

Katarina sa...

Vilket duktig tjej! 5 medaljer - hälsa henne och gratulera!
Katarina