Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 28 januari 2009

gulligt inlägg

Ikväll när jag läste i min gästbok hade jag fått ett så gulligt inlägg om Caspian från en tjej som heter Emma. Tack Emma blev jätteglad över allt beröm och det bästa av allt lika vacker som han är på utsidan är han på insidan. Är själv extra förtjust i Caspian tanfärg runt nosen då den har en djupare röd nyans än övriga tan teckning. Riktigt mörkt guld färgad.Annars idag det är 26 år sedan jag och Uffe blev tillsammans. Inte klokt är jag så gammal?!och tänk vilka tre fina barn vi fått. Det tråkiga med dagen är att jag nog håller på att få flunsan eller nåt. Ont i huvudet och ömsom fryser ömsom svettas om vartannat. Skäms nästan för att erkänna men ikväll ställdes kvällspromenaden in viljan finns men inte orken. Tur att hundarna inte verkar bry sig. De sussar gott ändå.Håll tummarna för att jag är pigg imorgon och att det var en 1-dagars sjuka.

Inga kommentarer: