Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 18 mars 2011

Han är tillbax!!!!






I allfall över helgen!
Inbillar mig att den glädje och förväntan jag känner kan jämföras med barnbarns besök. Har ju inga tvåbenta sådana.
Inte bara jag som blev överlycklig:





Tindra blev alldeles överlycklig av att träffa sin bebis igen. Och inte bara hon de andra gillade också lillpysen . Men Han blev allt lite rädd när Caspian skulle busa och lät som ett lejon=). Jag blev mycket förvånad hade nog trott på ett litet mer avvaktande mottagande och att de skulle "tukta" han lite vilket Stoffe  tycker behövs för han är en buse. Men inte något alls lite fostran idag men jag är förvånad. Till och med Teddy låter honom hållas . Det är mest bus för hela slanten med Aldo och Tindra i täten.
Idag var han en sväng ner om mitt jobb och gissa om han charmade alla?


Gissa vem som kom på besök strax efter vi kommit hem igår?

Daniel såklart!

Imorgon blir det vilodag sen söndag blir det kurs
och
så är vi ett gäng valpköpare,hundvänner,vanliga vänner och bloggvänner som ska träffas för en promenad.
Ska bli så kul!
 Fler som är sugna?
 hör av er!

6 kommentarer:

Drömflocken sa...

Så mörk han blivit.
Så klart jag INTE försöker få UPP tempot.. Vet ju det där med jägaren....Mina hundar har bråttom i spåret (Ja utom Nelli) men jag har fått ner tempot på både Candy och Jacki.

Ses på söndag! blir kul att träffas.

Sandra sa...

Ser fram mot söndag...Z:a undrar om en lagom mullig golden i sina bästa år oxå är välkommen ;)

Grabbarna boys sa...

Såååååååååååå, synd att vi inte kan komma på söndag.
Och vilken go mamma Tindra är, hon välkomnade verkligen sin son med med öppna armar.
Vov o kram från grabbarna boys och vår matte!

Linda sa...

Så kan du ju inte göra.....på min lediga dag aaaaaaahhhhhhh!!!!!! ;)

Eva sa...

Kanske hinner någon ledsna under helgen och ställer upp på hussens önskan om tukt?:)
Så härligt se Tindras glädje!
Har kollat tåg o flyg men inget funkar!:(
Känner oss totalt utsocknes!

Freja Phaléne sa...

Klart att ni bev glaaaaada ju!!!!! Vuff