Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 14 mars 2011

Valle




Idag har Valle CoolaCox Prince Never stop varit hos veterinären för röntgen och ögonlysning. Allt såg mycket bra ut men vi väntar spänt på det officiella HD resultatet. Men ögonen var alldeles utmärkta och veterinären tyckte han var så fin och undrade vad uppfödaren hette. Så nu sträcker jag på mig lite extra=) Men kul att få ett HD resultat även från den kullen och jag vet att fler kommer så småningom. Hitintills har de valpar som blivit röntgade efter Tindra haft bra höfter.
Bilden lånad av Valles matte

3 kommentarer:

Sandra sa...

Spännande.

Eva sa...

Vi håller tummarna!
SV Jag har också tagit ut småttingar ensamma för att lära dem som du skriver. Med A har det dock slarvats:( Antar det är dels för att han var så "stor" när han kom, dels för allt annat med honom. Jag har helt enkelt ofta inte tänkt så långt! Och tack och lov slipper jag ju lämna nå'n hund helt ensam efetrsom siam-teamet är här. Även om de inte ser varandra som allra bästaste vänner alltid så verkar de tycka de har sällskap:)

Malin sa...

Spännande! Klart du ska sträcka på dig, beröm ska man suga åt sig som en svamp! Jag håller oxå tummarna, så klart!
Kram