Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 2 februari 2017

Älskade hundar

Det hände mycket i övriga hundars liv trots att vi har valpar och att jag är dålig på att blogga.
Ovanligt mycket =)
Jag har börjat mina projektarbeten och mitt andra projekt är hund som resurs inom vård och omsorg.
I det projektet är det Mimmie som deltar.
En lugnare hund som älskar närhet och är fullt nöjd med att bli klappad är svårare att hitta.
Till just mitt projekt passar hon bra.
Med Mio går jag nosework kurs varje måndag tillsammans med Mikaela och Ayla.
JoJo och jag åker på ringträning i Eslöv varje vecka och inte minst 
Caspian han är våran Ior och är så lycklig med det.
Hör lite illa,ser lite illa har lite ont i kroppen ibland när det är kallt.
Han får vara pensionär och göra det han gillar bäst.
Vilket är härliga skogspromenader med hela gänget.

Men Smulan då undrar vän av ordning.
Ja Smulan hänger med mig och övriga till skogen när husse jobbar.
Sen får hon sina rundor med honom och inte minst leka med sin älskade boll,

Inga kommentarer: