Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 10 januari 2008

i väntan på..........

Mikaela vill vi skulle åka upp till djuraffären idag. De har fått in så mycket nya fiskar speciellt en kampfisk som hon gillar. Hon var där i lördags med daniel och Ellinor för att välja ut lite fiskar i födelsedagspresent. Uffe ville också åka med. Vår djuraffären ligger långt ute på landet där vägen slutar ungefär men med ett stort utbud och bra priser och inte att förglömma en mycket trevlig ägare så det brukar ta lite tid när man är där. Mickan har bestämt sig för att försöka sig på att avla fram egna kampfiskar så det skulle köpas lite utrusning till det. Uffe blev helsåld på ett akvarium som var mycket snyggare än mitt andra som står i garaget så av någon oförklarlig anledning blev vi med ett nytt akvarium med alla tillbehör . Är tänkt att stå i allrummet där granen stått. Verkligen inte min ide även om jag tycker det är kul. Men visar bara att det är livsfarligt att ha Uffe med sig blir så mycket dyrare då=) men jag klagar inte. Så i väntan på löp och valpar ska vi para fiskar istället. På tal om parningar Tindras mamma Candy blev igår parad med Tindras fästeman. Vad jag längar efter att min lilla godingar också ska börja. Hade varit kul att följas åt. En trist sak är att jag ringde om mitt trimbord idag och det hade blivit försenat med ca 2 veckor. Känns som jag väntar på allt!

Inga kommentarer: