Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 18 januari 2008

lycka som varar

Så glad jag var i onsdags över att äntligen fått tillbaka skärmen men man ska inte ta ut något i förskott. Idag la den av igen så här sitter jag med en liten 17 tums skärm. Eftersom vi har ett sk mediacenter har vi skärmen ca1,5 meter från där jag sitter i soffan och det är ju en viss skillnad. Men kan o andra sidan skylla alla stavfel på att jag inte ser. Idag har vi varit i djuraffären och köpt fiskar till akvariumet. Är helnöjd för det blev jättefint. Jag har en känsla av att djurbeståndet i familjen kommer att utökas inom kort då Mikaela blev helsåld på små minisköldpaddor. Uffe sa blankt nej men sa samtidigt att det hade han gjort till fiskar också och se hur det blev med det. Rätt konstigt den enda sjuraffären där jag i princip aldrig kollar på hundgrejorna trots att hela ovanvåningen är full av dem.Hinner bara med fiskarna!Imorgon kommer Uffe och jag att ha en heldag för oss själva för Mickan ska till Göteborg och efter en viss övertalning har jag fått med honom till Ikea. Ska bli lite mysigt. På söndag kommer det att bli mer skoj men det berättar jag om då.

Inga kommentarer: