Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 21 januari 2008

nöjd

Känner att jag inte kan vara annat än nöjd med dagen. Första morgonen på länge som jag kände mig någorlunda utvilad. På jobbet frågade chefen varför jag gick och log det var han inte van vid svarade : det är ju måndag en hel härlig arbetsvecka framför oss! Obs ironi vilken han också förstod och skrattade. Hade frissa tid efter jobbet och blev nöjd med frisyren också. Stannade till på Lidl och handlade där hade de blink och reflex halsband för bara 29 kr men fanns bara i Tindras storlek. Har gått och tittat efter ett sånt ett tag men tyckt att de varit dyra men nu åkte ett snabbt ner i vagnen. Hämtade Uffe efter jobbet och vi åkte till Väla. Superrea på Gina Tricot och jag hittade massor . Vad sägs om 1 par jeans,1 kofta,3 tröjor,1 tunika,3 bh och 1 par trosor för bara 483 kr. Snacka om att känna sig nöjd. Sen köpte jag en dubbeleffileringssax. Känner att jag saknat en dubbel på vissa ställen när jag trimmar Tindra har en enkel innan och vet att det är det som rekommenderas men som sagt har saknat en dubbel på sina ställen. Har precis kommit in efter en kvällsrunda med hundarna och vi lyser verkligen upp. Uffe har reflexjacka och jag väst. Bägge hundarna har reflexvästar. Teddy reflexkoppelförlängare och Tindra nu ett blink halsband. De som missar oss måste vara blinda. Nu är jag helt slut men ska gå och kolla på mina favorit inredare Simon och Tomas . Bye bye!

Inga kommentarer: