Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 20 december 2008

Fina Nanna

Fick dessa fina bilder av Malin som har de fina cockrarna Haddock,Oliver och Vera. Hon har idag trimmat vackra Nanna. Blev hon inte helt ljuvligt fin?Och så lik mamma Tindra.Jag blir både stolt och glad när jag ser bilder på Tindras fina valpar. Känner mig som en stolt mormor till mina barnbarn som är de allra finast som finns i allafall i mina ögon=)



1 kommentar:

Katarina sa...

Ja, visst blev hon fin! Malin var så duktig och tog så väl hand om henne. Och Nanna var faktiskt också duktig - slog inte alls bakut som jag nästan hade förväntat mig. Nu är vi stolta ägare till en vacker cocker-tjej!

Kram Katarina