Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 11 januari 2009

söndag mogon

Vaknade eller rättare sagt blev väckt för en liten stund sen av ett gäng hungriga hundar som inte orkade vänta ett dugg längre på maten. Inte bra att vara hemma så länge som jag varit nu man skaffar sig lätt dåliga sovvanor. Förkylning är mycket bättre och imorgon blir det jobb. Usch att gå upp 06,15. Men blev glad när jag tittade ut idag det hade frusit på marken så om en stund när vi går ut slipper hundarna overaller. Caspian fick igår gå med på våra promenader och visar inget på sin tass. Sent i går kväll när jag satte mig framför datan började jag samtidigt så smått försöka plocka i han päls. Lite lite lossnade på han huvud. Men det bästa var att han precis som Tindra njöt att man höll på. En av Tindras favoritgrejor är att ligga i mitt knä och få sitt huvud plockat. Som hon njuter så det är ju bra om Caspian gillar det med är så mycket lättare då.Tindra ska få sig ett bad idag mycket välbehövligt.

Inga kommentarer: