Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 29 januari 2009

stolt och förvirrad

Idag när Caspian och jag kom hem från jobbet blev det bråttom bråttom. Var inte hemma förrän 12,10 och 12,30 måste jag köra Stoffe till jobbet. Slänger i mig två mackor det ringer på dörren och jag får sms. Min hundkompis Camilla som tittade inom en annan hundkompis som smsadeom promenad i eftermiddag vilket passade bra då jag tänkt att de skulle en lite längre idag då de fick så lite igår. I allafall förklarar tids läget för Camilla som kommer in en stund då ringer Daniel att jag ska boka biljett till honom så det var lite kaos ett tag. När kl är 12,35 är det brått för att Stoffe ska hinna, ut i bilen och vi kör då kommer jag ihåg att jag glömde hundarna hemma och ingen tid att vända om. Hur snurrig får man bli egentligen? Jag skulle klippa mig innan promenaden så det var bara att smsa att vi blir lite sena måste tillbaka till Tyringe och hämta hundar för vi hade bestämt att vi skulle gå slingan på Hässleholmsgården. Det var den snurriga delen av dagen och inte allt för ovanligt när det gäller mig. Nu kommer vi till den stolta delen. Malin som har två stiliga cockerhanar och kan cocker bra skulle vi gå med. Vi har av olika anledningar haft svårt att få ihopa en dag så hon har inte sett Caspian sen innan jul och när han hoppar ur bilen bara utropar hon WOW vad snygg han blivit!! Då blev jag glad. Vi är kanske inte helt chanslösa i ringen ändå=) Inte heller tycket hon att han var för tjock. Så nu lever jag på detta ett tag. Foton då? jag gissa var kameran var? Hemma=)

Inga kommentarer: