Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 23 april 2010

Speciell dag

En alldeles speciell dag är det för mig idag.Det är 2 år sedan "min" första valpkull kom till världen.Det känns lite med dem som när man få sitt första barn det är första gången med allting. Minnen poppar i skallen Uffe var hemma från jobbet för att hålla koll och fixa med veden jag hann bara till jobbet och vända när han ringde. Sjuksköterske strejken startade och goaste Gunilla kunde istället vara med och agera barnmorska vilket vi hade hoppats på hela tiden att hon skulle kunna.



Den lilla livertan tiken som inte klarade sig mm. Både glädje och sorg. Valparna som fanns kvar som jag haft förmånen att följa och se växa upp till underbara hundar.Tack alla valpköpare för att ni tar så väl hand om "mina" valpar.

Grattis på 2-årsdagen!






7 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis :)

Grabbarna boys sa...

Grabbarna boysen önskar också ett jättegrattis på 2-årsdagen.
Vov vov vov vov!!!!!

Katarina sa...

Det är vi som ska tacka! Vi som fick köpa världens goaste hund!

Grattis Caspian!

Kram!

herman sa...

Stort grattis storebror!!

Malin sa...

Grattis en dag i efterskott på tvåårsdagen!! Visst är det kul att få följa "sina" valpar och få se hur dom utvecklas?
Hoppas ni har en härlig lördag!
Kram Malin

Elons matte sa...

Grattis i efterskott från Elon med familj

Susann Larsson sa...

Grattis snyggingar/Pussar från Victor