Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 31 december 2007

Gott nytt år

Gott nytt år önskar jag alla mina webbkompisar!! Hoppas ni alla får ett bra år 2008.

Vi skulle haft gäster här i kväll som skulle stanna över natten men gästerna har fått kräksjuka och fick stanna hemma. Känns lite tomt. Men Uffe och jag började se fram emot en kväll med bara oss två då barnen skulle iväg på sitt kunde vara skönt med en paus då allt är lite intensivt här hemma nu men då började de alla planera om och istället stannade barnen hemma och tog hit pojk/flickvänner och vanliga vänner så huset blev fullt ändå. Så här har lagats helstekt fläskfile`med Emmas goda sås och krocketer mm. Gjorts en smörgåstårta till framåt natten. Uffe ringer just nu sin mamma men sen är det dags för Trivial pursuit. Som sagt vi gillar sällskapsspel och nästan var kväll i veckan som gick har det spelats olika spel.

Vi tog hundarna på långrunda runt 17,00 föra att slippa det värsta smällandet. Även om de inte bryr sig vill jag inte att de ska bli skrämda så det blir problem längre fram. Mötte min ex svägerska som skulle hem och droga ner sin hund så den skulle klara natten. De hade åkt långt ut i skogen hela eftermiddagen för att överhuvudtaget kunna rasta honom men även där hade det hörts smällare. Stackars hundar.

Det nya året hoppas jag börjar med löp för Tindra och att allt sen ska funka bra. Att det ska bli några valpar. Har längtat så länge nu och ser verkligen fram emot hela "resan". Det är min stora önskan för nästa år.

Avslutar som jag började Gott nytt år på era alla !!

Inga kommentarer: