Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 28 december 2007

planer

Måste dela med mig av hur min käre sambo funkar. Slängde ju ur mig igår att vi kunde ju göra om uthuset till trimrum men han tyckte jag kunde ta ett av killarnas. Idag kom hans fixarkompis Micke på besök (iof inget ovanligt) precis när jag var på väg ut med Tindra. När jag kom hem en stund senare var ett trimrum redan långt framskridit i planeringen av hur det skulle byggas i garaget med separat ingång ,värme plats för sköna fåtöljer att sitta i när vi hade trimträffar. Hur tjusigt som helst. De planerade även in att bygga ett burspråk i matrummet för att bredda det. Är så typiskt de två att när de gått hemma några dagar så börjar det klia i fingrarna. Enda haken för min del är att där trimrummet planeras finns idag alla barnens gamla leksaker nerpackade i säkert 30 kartonger som jag inte kunnat göra mig av med men som är ett måste. Är en riktigt samlarmaja alla barnens babykläder och baby tillbehör finns också förvarade. Men det är ju så mycket minnen i dem. Men men vi får väl se hur det blir men så typiskt Uffe man slänger ur sig en sak så blir det ett projekt. Ett annat exempel är när jag ville ha en altandörr i matrummet ut på baksidan det slutade i pool och jättealtan.

Inga kommentarer: