Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 9 maj 2009

överaskad

Idag fick jag en så glad överraskning! Inte är jag van vid att blomsterbudet hälsar på. Men precis när jag höll på att fixa med Tindra ringde det och där stod Ulla från blomsteraffären med en bukett. Som tankarna gick vem det var i från. Så glad jag blev det var Tanja min webbkompis i Katrineholm som muntrade upp mig med blomma och trisslott. Tack snälla!! Ingen vinst men middag när det passar=)
Samtidigt vill jag ge kramar till alla mina vänner för så fina mail,telefonsamtal, inlägg mm. Ni kan inte ana vad det värmer. Är det något jag behöver så är det att skingra alla tankar en stund.

Inga kommentarer: