Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 16 maj 2009

päls

I onsdags badade jag Caspian inför morgondagens utställning. Inser hur lyckligt lottad jag är med hans päls. Ligger helt slät och fin utan minsta antydan till att vilja locka sig detta utan föning. Kammade han i onsdags och pälsen ligger helt blank och slät. Har ju hört att svarta kan ha jobbig päls och var väl inställd på det men den har vi sluppit.Men för ordningens skull får jag väl ända styla han lite under dagen. Annars ska vi ta det lugnt idag packa och göra klart så man kan ta det lugnt i morgon bitti.Har fått ett rejält skov i min whiplash och har rejält ont men en långrunda ska nog få bukt på en del hoppas jag. Har gått och spänt mig för mycket men så är det.Ska bli kul att träffa en hel del vänner imorgon på utställningen. Många att hålla tummarna för.Och vi kommer att göra vårt bästa så får det vara bra med det.

Inga kommentarer: