Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 7 augusti 2010

bilder


Här kommer några bilder från min om designade soffhörna. Det är från den bloggarna skrivs då dataskärmen är av modell tv och står på ett "skåp" mitt över från soffan.
Blev så förtjust i denna lampan. Jag hade silverkrukorna sen innan och köpte orkideèr i matchande färg till mattan och kuddarna.


I vanliga fall brukar jag ha beige soffklädsel men tyckte det kunde vara kul med rosa nu. Fick den till när vi köpte soffan i våras.Filten är aningen för ljus men ni som har hund i soffan och ljus soffa vet att något behövs att skydda med.Den får hänga med tills jag hittar något bättre.Ljusstakarna tyckte jag bara var så snygga och till dem rosa ljus samma som soffan.Kuddar i purpur för att matcha..

mattan. Bilderma blev lite mörka 

och som avslutningen duk i purpur och rosa. Vasen är lite stor men hade inget bättre hemma.
Snyggt eller fult? cirkus enligt Mickan men jag tyckte det blev fint.

Har fått en blogg award av Carina i Halmstad mer om den imorgon.

8 kommentarer:

TYSON OCH GÄNGET sa...

Jag jobbar inte i Halmstad utan lite utanför i en lite håla (oskarström) :-) knappt så att man hittar hem därifrån hihi.

Är inte så glad för rosa men det var en lugnt rosa ton på soffan, tyckte det såg fint ut. gillade lampan och ljusstakarna :-) ska bli kul att få veta lite mer om dig...

Katarina sa...

Snyggt!!! Ser både elegant och trivsamt ut.
Kram!

Grabbarna boys sa...

Ja, det ser jättemysigt ut.
Den soffan hade vi gärna brett ut oss alla tre i, den ser dunderskön ut.
Fast hemma hos oss är det bra två av oss som ligger i soffan.
Kan säkert gissa vilka???
Ha det så bra.
Vov o kram!!

Ps.nästa gång lovar vi att komma på fika när vi är i närheten.Ds

Eva sa...

Inte säger det "cirkus" i mitt huvud inte! Blev jättesnyggt!
Rosa är inte min färg, men jag tycker det är läckert hos andra:)
(O jag är en stooor beundrare av alla cocker-ägare som orkar ha ljusa möbler...)

Susann Larsson sa...

Snyggt!!

Sandra sa...

Jättefint Carina :)

Marie sa...

Jag tycker att allt ser jättefint ut! Härliga lampor och ljusstakar i fönstret! Att kunna byta klädsel på soffan är ju toppen, blir ju nästan som ett helt nytt rum.
Kram!

Madde sa...

VAd fint du har det, ser jättemysigt ut. / Madde