Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 15 augusti 2010

orättvisorna fortsätter

Nu är det Caspian igen. Vill bara tala om att matte fortsatte vara orättvis idag. Tror ni jag fick eller Tindra följa med till Halmstad? för att säga hejdå till Stoffe  Nejdå vi fick stanna hemma något annat mutter från husse om ingen plats i bilen men Teddy han fick minsann åka med och han pratade något om pizzakanter när han kom hem.
Fast matte var glad på mig när hon kom hem och kallade mig sin prins igen så jag får väl förlåta henne.

8 kommentarer:

Sandra sa...

Missad biltur OCH missade pizza kanter!!!! Fy vilket straff för en liten pinke pöl! ;) Nos puss från Z;a och Freija

Carina sa...

Liten pinkepöl? nono bäst att märk rejält så ingen missar MIN plats

Sandra sa...

skratt :D

Eva sa...

Nog för att du kanske gjorde bort dig lite där i soffan...Men missade pizzakanter?!? Som är så gott! Tycker nog du kan gruffa lite på den dumma matten!
Jesper o Assar

Grabbarna boys sa...

Fy vad taskig Teddy var som berättade att han fått pizzakanter.
Det kunda han väl hållt tyst om.
Men vilken tur att din matte har dig som sin prins igen.
Ordningen är återställd!!
Vov från grabbarna boys!!

TYSON OCH GÄNGET sa...

Men stackars dig som inte fick följa med ;-)

Hoppas det inte regnade för mycket på er här i Halmstad. jag var ju i och för sig inte i Halmstad utan utanför och där regnade det största delen av dagen, riktigt tråkigt. Idag har det oxå öst ner men det är uppehåll just nu. Hoppas din måndag har varit bra, kram

cockettsriccardo sa...

Oj då du får se det så att han =Teddy får kanske stanna hemma nästa gång!
Å då kanske det e du som får lite Pizza.
Fast allt kan kännas orättvist för stunden.
Vov vov på dej Caspian!

Malin sa...

Stackars grabbar, livet är fullt av orättvisor... Men det går över, jag lovar, några pussar och kramar från matte så är allt bra igen ;-)
Kram