Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 12 augusti 2010

Promenad

Ikväll har jag och Caspian varit på promenad hos våra favoriter. Inte så svårt att gissa=) Vi tog en lång skön (förutom de ställen där flygmyrorna gick till attack) runda och gjorde Hörja skogen osäker. Samtidigt som vi tränar dem.
Ännu en gång bevisat vem som har längst tunga:

Börjar tro han är oslagbar. Inte så vackert kankse så här kommer en bild som är liiite finare

Under tiden tiden vi var på runda tog Mickan ut Tindra och Lowa på promenad. Använde tvillingkopplet vilket kanske inte var världens bäst ìdé då tjejerna tänkte tjohoo tävling!


9 kommentarer:

Sandra sa...

Tihi...tungan är riktigt läcker ;)

Tvillingkoppel kräver en hel del träning...flin...Freija drog som en skogstok och Z.a gick i Ior tempo = problem ;) Men nu går det faktiskt ganska bra.

Eva sa...

Den där tungan är ju nästan lite ... obscen!
Om inte Gene levde skulle jag börja tro på reikarnation:)

Malin sa...

Oj, vilken tunga! Tjejernas hänger oxå på promenaderna med detta!? En tunga i världsklass ;-)
Kram Malin

cockettsriccardo sa...

Ja han kan ju verkligen vara med i popgruppen KIZZ en ny Gene Simons han e ju gammal så han kan ju kanske slänga sig i väggen!
HIHIHIHIHIHIH!
Ha det gott!
vov vov!
Ricco & Towe

Grabbarna boys sa...

Vi smågrabbar har dubbelkoppel nästan alltid.
Det fungerar riktigt bra.
Lite problem kan det bli då vi ska kissa samtidigt, men det kan det bli i vanliga koppel också.
Ha en mysig helg.
Vov från grabbarna boys!!

Marie sa...

Har ju precis börjat med dubbelkoppel till mina och det funkar bra tycker jag.
Helt klart den längsta tungan jag sett!
Kram!

TYSON OCH GÄNGET sa...

haha vilka härliga tungor. Tyson har oxå en enormt lång tunga fast den hänger aldrig ut på det viset som på dina hundar. Ha en härlig helg, kram

Katarina sa...

Wow, Caspian, du kan snart vara med i Guiness rekordbok!
Kram från syrran

Katarina sa...

Jag och Nanna skulle också ha gått svampkurs nu, men kursen blev inställd. Och dessutom har jag förstått att man måste öva massor - och var skall man hitta de kantarellerna att öva på?
Kram!