Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 6 september 2010

party

Tror Caspian,Lowa och Teddy tyckte jag var en hemsk matte som glömde Tindras födelsedag.För idag hade de varit party party för Tindra när jag var på jobbet minsann. Någon (Mickan) hade glömt stänga skafferidörren och vad finns där ? jo en hel låda med hundgodis. Vad möter mig när jag kommer hem? Tuggben på golvet vilket jag tyckte var märkligt att de inte hade ätit upp sina morgonben men en titt i köket gav mig förklaringen. En påse med grisöron snacks och för all del en stor del av påsen de låg i också och en stor påse torkad vom ,malda tuggben av okänd mängd och till det så många smala tuggben de hunnit hade en nyöppnad 100 pack smala ben i skåpet och antalet hade sjunkit dramatiskt. Men efter middagen är väldigt lung ett gäng väl dästa hundar. Tar på krafterna att fira morsan.

8 kommentarer:

Drömflocken sa...

Dom har verkligen festat! GOTTEGRISAR

Susann Larsson sa...

Ha, ha, ha

anette sa...

=) Precis så brukar det bli hemma hos oss. Men då är det vår flatte som lyfter ner godsaker till våra cockrar. Teamwork kallas det visst.

Eva sa...

Klart de måste se till att lilla mamsen blev ordentligt firad!
Snälla barn hon har! (Och gentleman Teddy givetvis)

Sandra sa...

Asgarv!!! Freija hälsar att det var synd hon inte kunde komma ;)

TYSON OCH GÄNGET sa...

haha de tog verkligen tag i firandet ordentligt. hoppas de inte får ont i magen av allt gott. Grattis till tindra i efterskott, kram

Madde sa...

Näre matte är borta så dansar voffsingarna på bordet ;=)

Grabbarna boys sa...

Herregud vilka busingar ni är.
Där hade Abbe gärnat varit med och frossat i allt det goda hälsar han.
Hoppas ni inte fick allt för ont i era magar.
Vov från grabbarna boys!!