Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 13 mars 2008

3 veckor

Ja nu har det redan gått tre veckor sedan Tindra blev parad men ändå även om tiden gått fort så känns den lång ändå som ni förstår. Ena dagen är jag säker på att hon är dräktig sen nästa tvekar jag. Hon äter fortfarande som en häst och är alldeleles matnojig. Vill inte gärna gå ut på promenad i morse fick jag nästan tvinga ut henne och det är ingen fart i henne direkt men ikväll när vi gick alla då var det nosen i backen och högre tempo. Så jag blir inte klok på henne. Tuttarna är större på henne men hon kan ju vara skendräktig även om hon inte tidigare varit det. Jag vill veta nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Funderar mer och mer på ultraljud.
Är rätt slut idag annars hade heldag igår först jobb sen 20 min paus innan jag skulle vidare på möte i tre timmar hem en sväng då vi gick ut med hundarna och sen iväg igen på simtävling med Mikaela. Hade talat om för Uffe och Mickan att igår var de de som skulle laga middagoch ha den färdig. Såg fram emot mat när jag kom hem efter mötet men vad möter mig ett mycket välstädat kök med en ynka köttbit på ett fat de trodde att jag skulle äte ute och att det skulle bara lagas mat till sig. Hmm vad sur jag blev men Uffe mutade mig med McDonalds eftersom jag skulle iväg igen. Mickan simmade jättebra med två pers så det var värt att inte vara hemma förrän kl 21 igen. Känns i kroppen idag att det blev för mycket igår. På söndag ska jag ,Gunilla med våra döttrar åka till utställningen i Malmö och kolla in alla fina hundar. Cockerringen är ju så klart mest lockande. Loffe ska ställas så ska ner och ta lite mer kort på honom var ju lite svårt sist eftersom Ingers ström hade gått. Inte lätt att fota en svart hund i mörker=)

Inga kommentarer: