Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 25 mars 2008

jobbedag igen

Jaha så har dessa fyra fridagar försvunnit i ett nafs. Känner att jag definitivt inte är form i nacke mm men kör på ett tag så får vi se hur det går. Det värsta är yrseln och att man blir svimfärdig men det finns de som har det värre så man ska inte klaga. Mickan och jag hade bokat in eftermiddagen hos frissan klippning till båda och ögonfransfärgning till henne. Jag har ändrat frisyr totalt vilket känns lite spännande men kände att jag behövde något nytt. Tindra börjar mer och mer likna en tunna eller kanske elefant. Känns som jag drar runt henne på rundorna men hon ska ju röra på sig. Även idag har vi matat henne men det ger resultat för hon får i sig allt. Ha vägt och mätt henne det finns under Tindra nytt. Imorgon ska vi till Älmhult och hälsa på Maria ser jag verkligen fram emot. Förresten det roligaste av allt nästan. Jag pratade med Gunilla igår och hon har bokat biljetter till Jesus Christ Superstar i Malmö 2 november med OlaSalo i huvudrollen och han gillar jag. Ringde och frågade Stoffe i Umeå om han ville följa med också så det blir nästan hela vår familj (inte Daniel) deras familj och Gunillas systers familj. Ska bli jättekul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: