Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 26 mars 2008

Besök hos Maria



Tindras tjocka mage



Idag kom vi äntligen iväg för att hälsa på Maria. Solen lyste för en gångs skull när vi skulle träffas. Glömde Gps-en hemma men lyckades ändå hitta rätt.Det var en riktigt här lig vinterdag och vi startade med en härlig tur i skogen där alla hundarna kunde springa lösa. T.om Teddy fick springa lös och han lyckades hålla vår fart. Han gillar Mio och Wiggo skarpt och hänger på Wiggo en del trots att de är två helt olika raser är de så lika till sättet i mycket. Mio är en riktig charmör en så glad och positiv kille som gjorde allt för att charma Tindra. Härligt att se dem allihop. Sen blev det husesyn i Marias fina hus. Jag är nog grön i ansiktet än av avund=) Så fint de har det precis min stil. Öppet luftig och med en massa finurliga detaljer. Jättesnygg färgsättning skitsnyggt rent ut sagt! Får nog ta ett snack med Uffe här hemma kanske dags att göra om igen det var ju 1 år sen sist. Efter en mumsig fika erbjöd Maria sig att fota mina hundar med sin proffskamera. Har lag t in fotona i ett särskilt album men kommer attt lägga några här med. De blev jättefina. Tack snälla Maria! Maria erbjöd sig att komma och fota valparna sen med och det takcar man ju inte nej till. Vi hade en jättehärlig eftermiddag som jag gärna gör om. Och inta att förglömma idag har Tindra ätit utan att bli matat.







Tycker Tindra blev så fin på denna bilden



Min lilla prins Teddy

Inga kommentarer: