Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 12 mars 2009

Blåst och en varning

Jag har iof tyckt att mina mobilräkningar varit höga men eftersom jag har autogiro har jag inte studerat dem. Tänkt att det kostar att hålla kontakten med framför allt barnen. Ikväll fick jag ett infall efter att varit på Mickan vars räkning var hög att studera min egen då visar det sig att ett företag som heter Mquest varje månad tar betalt för någon form av tjänster som kostar 49 kr/st och mellan 4-6 sådana tjänster har jag debiterats varje månad har kollat bak till januari 2008. Det blir mycket pengar för något jag inte använder. Har kollat på nätet och tydligen är det någon form av bluffbolag. Varje måndag runt kl 15,00 har det kommit ett vad jag trott reklam sms som jag kastat direkt som antagligen kommer från detta företag. Jag har troligtvis någon gång tryckt på öppna istället för radera sen blivit fast. Har nu skickat att jag vill stoppa det. Hoppas det funkar men pengarna de är ju borta. Så arg jag är!!!

Inga kommentarer: