Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 27 mars 2009

något nytt

Idag har det varit lite turbulent. Har för första gången i mitt liv åkt ambulans med mig själv som patient. Har gått och haft ont i mitt hjärta och vänsterarm sen förra fredagen men skakat det av mig.Inatt vaknade jag av en knivskarp smärta i hjärta som upprepades två gånger. Eftersom jag har kurs i helgen tänkte jag att det kanske var bra att ta ett ekg för att kolla hjärtat lite men se vårdscentralen tyckte inte alls som jag utan jag skulle ringa 112 istället. Jag var då på jobbet. De kom med blåljus ut och allt blev väldigt stort och jag ganska rädd och lite ledsen. Men vilka jobbarkompisar man har ni är så underbara!! Efter 5 timmar på sjukhus hittar de inget och alla prover är bra så nu är jag hemma igen. Troligen är det mental stress ,jag har ju en tendens att inte tänka på mig själv först utan alla andra och ibland oroa mig för det mesta. Men är det inte så när man är mamma? Men känns skönt att blivit ordentligt kollad. Och efter viss övertalning av Uffe får jag gå på kurs i helgen. Jag har ju privatsjuksköterska med mig(Gunilla) inte alla som har det. Jag ska ju gå den efterlängtade handler kursen med Gerahard O`Shea. Mer om den efter helgen.

1 kommentar:

Katarina sa...

Ta väl hand om dig, Carina! Gör bara sådant som är roligt och som ger energi. Visst måste man tänka på andra, men vi glömmer så lätt oss själva, vi mammor. Försöker lösa allas problem och alltid finnas till hands. Nu är det din tur!
Stor kram från Nanna och oss.
Katarina

PS Jag skrattade gott åt Caspians inkallningsförsök. Dessa egensinniga hundar som bara kommer när de själv behagar. ; )