Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 21 mars 2009

slutbloggad






Min besvikelse är total idag . Caspian fick en 2 pga av att ett svagt välmående ljud när hon klämde på hans bröstkorg. Han älskar att bli kliad där. Han lät i en halvsekund men domaren gav mig en blick och jag förstod direkt.Det var absolut inget morr eller något sånt hade det varit det så jag helt och fullt accepterat domarens beslut och det var så lågt och kort att Gunilla som stod alldeles bredvid med full fokus på oss inte ens hörde det inte heller Mickan och Ida som stod precis bakom och tog kort.Så nu lägger jag ner.

Grattis till Ceasar som fick sin 1:a

1 kommentar:

Katarina sa...

Nej, vad tråkigt!!! Knäppa domare finns det visst inom alla sporter. Caspian är så fin - och det är Ceasar också - du måste fortsätta och bevisa för domaren att han/hon har fel!!!
Kram Katarina