Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

söndag 1 mars 2009

Ikea och himmelriket


Idag åkte jag och Mickan till Ikea. Vi åkte till Älmhult för det är mycket roligare än Helsingborg. Kan ju säga att det fler än jag och Mickan som kommit på den strålande idèn med ett ikea besök. Men men vi visste vad vi skulle ha i stora drag och för en gångs skull fick Mickan allt det hon ville ha förutom då påslakanssetet som var slutsålt och mattan som de inte längre har. Gunilla din sovrumsmatta hänger löst bara så du vet=) Man kan ge Mickan fria tyglar att shoppa för en mer prismedveten och ekonomiskt tonåring får man nog leta efter. Sen blev det ju lite mamma shopping också. Hittade en jättesnygg lampa till sovrummet och en läslampa att ha vid soffan. Fast nu kommer jag på vad jag glömde skulle ju köpt hallampor också vilken tur att jag snart ska dit igen. De har ju tygveckor på Ikea och vi hittade inga så jättefina kuddar men roliga tyger så vi beslöt oss för att sy egna kuddar mycket mer personligt och kul.När hennes rum är klart så ska jag lägga ut lite bilder. När vi kom hem packade jag in Caspian i bilen och åkte ut till Jonna och Henke där Uffe höll till idag. Himmelriket för Caspian. Hur mycket hästbajs som helst och hästar och en hel massa annat kul. Vilken tur att han ska få åka dit på semester när Tindra löper för han älskar att vara där. Deras hästar är så där jättemysiga hundälskande snälla hästar.Ibland skulle jag också vilja bo på landet men avundas inte körningen. Glömde ju vi var en tur om Kristianstad först och där hittade jag ett urläckert halsband till Caspian svart skinn med fullt av röda strasstenar. Snyggaste killen på byn nu helt klart.






Inga kommentarer: