Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

onsdag 13 maj 2009

Hända grejor

Nu börjar det hända grejor. Medecinmottagningen ringde i morse och gav mig tid på onsdag. De ville också sätta ut inoheppen vilket gör mig lite nervös för tänkt om proppen inte är löst. På eftermiddagen ringde de igen och ändrade sig och jag ska fortsätta med sprutorna. Tur att man har pool och inte behöver besöka offentliga badplatser för magen är numera gul och blå, stor och svullen och ganska öm. Jeansen idag var ingen bra ide`. Med posten idag kom också en tid till hjärt/lungröntgen den 25 de har ju lagt till två undersökningar till varav denna röntgen är en och en stor gynundersökning den andra. Mammografi har jag ju precis varit på annars hade jag skickats på en sådan också.Det enda jag inte skickats på är en undersökning av huvudet de har väl insett att där är rätt tomt ändå=) Jag har även fått remiss till kuratorn som jag ska träffa imorgon. Tror det kan vara bra. För det är ju så att allt som rör sig i huvudet kan man inte kan ta med sina närmsta för att inte oroa dem för mycket. Skönt att bli undersökt men trots allt orolig för vad de ev kan hitta.

2 kommentarer:

Malin sa...

Skickar en krya på dej hälsning! Missade det i gb. Hoppas att allt löser sej för dej Carina!
Kram Malin

Katarina sa...

Vi håller tummarna (och tassarna) och hoppas att du snart blir frisk!
Katarina och Nanna