Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 29 maj 2009

uppdatering

En liten uppdatering om mig själv. Har varit på undersökningar och det har tagits prover men vet inget än. Ska på mer provtagning nästa vecka. Mitt Pk har sjunkit igen och återigen har min dos höjts. Men just nu försöker jag att inte tänka och grubbla på det hela utan leva i nuet och njuta av vad som finns runt i kring mig. Bla ljuvliga valpar.Tycker att det börjat hända positiva saker runt i kring mig så allt har kanske vänt nu? Vill i alla fall tro det= Kram till alla er som bryr er !

2 kommentarer:

Katarina sa...

Efter regn kommer sol, heter det ju - bekymmer har en tendens att 'hopa sig', men förr eller senare brukar det vända. Hoppas och tror att allt nu går åt rätt håll!
Håller tummarna!
Katarina och Nanna

Sandra sa...

Kram och hoppas att allt blir bra :)