Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 7 maj 2009

Sk...tåret fortsätter

Ska det aldrig vända iår?Ännu ett bakslag idag. Jag har fått en ny propp i mitt ben och läkaren ville inte utesluta att jag haft en i lungan också pga av att jag haft ont där.Detta trots att mitt PK legat runt 2 och extra insatta innohepp förutom då Waran som jag står på. Mina blodvärden har också sjunkit. Så nu är det injektioner i 6 veckor minst 2 provtagningar i veckan och det som för mig känns en aning läskigt det är en remiss skickat på att det ska göras dels en koaguleringsutredning vilket är vettigt men också en cancerutredning. Remissen skickades i dag och läkaren skulle bifoga ett personligt brev även det känns lite sådär då jag inte fick veta vad hon skulle skriva bara att det skulle skrivas.Blir så trött på det och en aning rädd och orolig. Man ska ju inte kunna få nya proppar när man äter waran men trots det får jag det.Nu vill jag att det ska hända lite kul saker i familjen alldeles för mycket trista saker gång på gång.

1 kommentar:

Katarina sa...

Förstår att du är orolig, Carina - och att oron tär på krafterna. Försök ändå se det positiva med att du blir ordentligt utredd. Förhoppningsvis hittar de orsaken till propparna så att de kan åtgärda det på bästa sätt. Tänker på dej!
Kram Katarina