Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

torsdag 20 augusti 2009

Matte kom hem!!!!

Mickan är i väg på kickoff med skolan ons-fre och åker sen direkt till Stockholm över helgen och Lowa saknar sin matte. Inatt har hon sovit hos Daniel men går ofta in på Mickans rum och tittar efter henne. Inatt ska Daniel sova i nya lägenheten så vi får se om det blir jag som får sova på Mickans rum inatt. Vid fem i morse kom hon in i vårt sovrum och la sig hos Caspian jag hade inte hjärta att köra bort henne men Mickans största fasa är att hon ska välja bort hennes rum som sovplats. Imorgon när jag hämtar upp henne för att köra henne till tåget har jag lovat att ha med henne. Sen har jag fått stränga instruktioner om vad jag ska träna henne på det blir jag som får göra hemläxan på hundkursen. Jag och Gunilla har gått långis idag härligt och kul som vanligt men skulle vi gått lika långt som vi har att prata om ja då hade det varit maraton tror jag för tiden går alleles för fort. När vi var nästan hemma mötte vi två cockerdamer som Caspian tyckte var jätteroliga.
Så här ser det ut bredvid mig i soffan nu när jag bloggar

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh...förstår att lill kickan letar efter sin matte :( ...men tänk så glad hon blir när Mickan kommer tillbaka :D
vad är läxan i hundkursen?