Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 15 augusti 2009

regnig dag


Vad gör man en regnig lördag när man borde städa och vika ett berg av tvätt. Inget av det=) Lowa har sovit borta inatt också och är det inte ens barn man hämtar så är det hundar. Lowa är lite för liten än för att åka på festival. Mikaela önskar nog att Lowa lärt sig vad sovmorgon är och inte vakna samma tid varje morgon dvs just nu vid sju snåret. Det märktes här hemma att ingen valp var i huset för jag är så lättväckt och brukar vakna när Mickan tar ut Lowa på morgonen men idag sov jag till 8,30. Sen fick Lowa åka med och titta på bilen Daniel tänkt köpa och det visade sig vara Stoffes bästis storasysters bil=) Hon har sedan länge flyttat hemifrån så därför gjordes inte kopplingen tidigare. De hade en gammal jakthund modell större på 9 år som Lowa tyckte var mycket intressant. Hon är lika framåt och nyfiken på allt hon träffar. När vi kom hem provade jag hennes nya regntäcke. Hon börjar växa i det.

Det tar på krafterna att sova borta och Lowa älskar att sova i Caspians bädd dagtid och saknar man henne är det där hon ligger.Jag hade fortfarande ingen lust med städ eller tvätt och Christopher hade rastat Tindra och caspian så jag beslöt mig för att designa om kökfönstret . Blev rätt nöjd!Vi har ju varit på IKEA några turer så det har blivit lite plock och tyget tyckte jag var så läckert men inte Uffe men vad vet han? Men för en billig peng fick jag ett "nytt"kök.

1 kommentar:

Sandra sa...

Så fint regntäcke Lowa har...like it!!!! Ditt nya köksfönster ser fräscht och superfint ut :)