Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 28 juni 2010

Härligt

Vilket väder så underbart helt i min smak! Eftermiddagen har tillbringats på badmadrassen guppandes omkring i poolen samtidigt som jag lyssnar på ljudbok med hundarna sovandes vid kanten när de inte tog ett dopp i sin pool. Jag är så sommarlat att jag inte orkade hämta kameran.Men skönt det har vi! Ikväll var Ceasar här och fick sommarfrisyr dvs slätrakad mage och insidan av benen men med behängen kvar vid sidorna så han blev så fin. Mickan och Lowa följde med oss "tanter " på långpromenad. Kul när de vill!Behöver jag säga att vi är ett gäng varma trötta två och fyrbenta här just nu men det gäller att njuta så länge det varar!

8 kommentarer:

Sandra sa...

guppa på en madrass i en pool låter gott...imorgon blir det havet för oss tvåbenta och hemma i skuggan för de fyrbenta

Eva sa...

Här har vi faktiskt lite avvikande åsikt om värmen...:) Matte sitter helst i skuggan och läser (bränner mig lätt) och tyvärr märks Jespers ålder med värmen. Men visst ÄR det skönt! Och siam-teamet njuter fullt normalt...
(Apropå As svans - blir mycket spännande se hur det går nästa gång:))

Grabbarna boys sa...

Härligt!!
En sån eftermiddag skulle vår matte behöva.
Ha det så bra.
Vov o kram från grabbarna boys o vår matte.

Marie sa...

Låter ju helt underbart!!! Lyckliga du som har en pool! En annan får ju svalka sig i vattenspridaren med hundarna, hihi... Fast å andra sidan kan jag ju masa mig iväg till havet. Fortsätt och njut!

TYSON OCH GÄNGET sa...

Måste vara helt underbart med pool, slippa åka iväg varje gång man vill bada. Blir så sugen på att ha trädgård nu när det är sommar men skulle inte tycka det var roligt att sköta om den bara vara i den :-) Visst är det här vädret bara för underbart, vi får hålla tummarna att det håller i sig ett bra tag. ha en härlig dag, kram

Malin sa...

Får jag oxå komma och guppa på en luftmadrass i din pool ;-)
Visst är det härligt att vara så där lat ibland, så man bara inte orkar göra nånting annat än att njuuuuta!!
Kram Malin

Anonym sa...

Ja det låter mysigt. med större pool.
Men det är så kul och se när han går i och ur sen bara sätter sig i baljan, kanske en blivande vatten hund hiihiihi.
Ha det gott i värmen.
vov vov Ricco & Towe

Elons matte sa...

Ville bara säga att Elons blogg är startad igen : )
/Elons matte