Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 5 juli 2010

bloggsemesteravbrott

Ikväll blev det lite tid till att uppdatera i väntan på att duschen ska bli ledig.Det är sista jobbarveckan innan semestern och mycket på jobb och på fritiden. Kommer att få en urtjusig semestermage lagom till semestern för på torsdag ska jag göra gastroskopi och då får man inte äta waran så hela veckan ska jag få sprutor i magen istället så den kommer att bli härligt blå.Men vad gör väl det bara man kan bli bra?
Annars är det lite siesta tempo jag guppar omkring på min madrass i poolen och lyssnar på ljudbok så skönt! Hundarna badar eller ligger i skuggan bredvid.Kameran är för tillfället bortglömd men så här såg det ut i fjol:

























Så liten Lowa var.






Jag har också anmält mig och Caspian på kurs till hösten mot bättre vetande. Stackar Gunilla som ska stå ut med mig. Lite andra höstplaner snurrar också i huvudet får se om de realiseras. Förra veckan hjälpte vi Daniel att flytta till ny lägenhet. En helt underbar med minst 4 meter i takhöjd och fönster på ca 2,5 meter.Ljus stor och luftig som han inreder så snyggt. Det har varit logement på T4 på den tiden vi hade regement här i stan som de byggt om till lägenheter. Nästan så jag med skulle kunna bo i lägenhet=) Mickan och jag har blivit flitiga och tar rejäla långrundor i skogen om kvällarna när det svalnat med hela gänget. Sen är det de vanliga ni vet badning,borstning mm. Som ni ser inga större sensationer men ibland är det skönt när allt bara är som vanligt.



6 kommentarer:

TYSON OCH GÄNGET sa...

Skönt att det snart är semester. Hoppas allt går bra på torsdag. Vad gullig Lowa var :-) Ha det bra, kram

Katarina sa...

Nu håller jag tummarna för dig och hoppas att allt går bra och att de hittar lösningen!
Bamsekramar!

Grabbarna boys sa...

Ja, vi håller också tummarna o tassarna för dig på torsdag.
Hoppas det går bra.
Vilken liten plutta Lowa var förra sommaren.
Kram Patricia

Eva sa...

Vi bidrager med fler tummar och tassar hållna!
((Gatroskopi låter inte helt kul...)
Och vilken lite söt-Lowa!(Jo, nu med:)) En så'n liten goding blir man gärna lipad åt av:)

Becca & Olga sa...

Vilken fin pool d ehar :D så söt och liten Lowa :D

Elons matte sa...

Oh,så söt lilla Lowa var/är : )