Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 20 juli 2010

Semester

Nu har Uffe också börjat sin semester känns allt lite ovant att ha semester utan lediga "barn".Men samtidigt väldigt skönt ska erkännans. Christopher fyller år imorgon så veckan började med en tur till IKEA då han önskat sig lite grejor där ifrån. Jag var på shoppinghumör men det var inte Uffe han var mer på humöret "ta mig här ifrån"=) Idag har vi varit i Kristianstad först kiropraktikern för mig sen strosade vi rundor och käkade lunch"ute". Tycker hemskt mycket om Kristianstad lagom stor många gågator småmysig stämning.Gjorde lite fynd på Hemtex. Med hundarna är det lugna gatan. Lowa bor borta hela veckan nämligen hemma hos pojkvännen där de hjälps åt att ta hand om henne.När Anton sover(jobbar skift) passar hans bror Lowa om Mickan jobbar. När jag skjutsade ner dem kom deras granne utspringade för en pratstund de har nämligen också en cocker och grannen på andra sidan har två så en cockertät gata. Igår spelade jag Dogsmart med Caspian och han är jätteduktig på det. Sen blir det våra vanliga långpromenader. Lägger in lite träning inför höstens kurs så vi inte skämmer ut oss totalt. Lite bilder från besöket hos Kýlle kommer här:


Två vackra nästan systrar

Moster Candy

















Söta "tant" Jackie

7 kommentarer:

Sandra sa...

fina bilder.Är Tindra och Candy kullsystrar?

Grabbarna boys sa...

Kul med massa cockergrannar.
Här har vi alla de sorter utom cocker som grannar.
Jättefina bilder!!
Vov o kram!!

Eva sa...

Jättefina bilder alla 3, men jag fastnade totalt för den sista! Vilken urgo' "tant"!
Är väl kul för Lowa att också få lite semester:)

Katarina sa...

Vad kommer det sig att det bor så många cockrar just i Skåne? Några fler kunde välha bosatt sig här också!
-Ha en skön semester!
Kram!

Marie sa...

Haha, känner igen det där med "ta mig härifrån"-humöret på IKEA. Nu när vi var på IKEA på hemvägen från S-holm gick min man in på Media Markt istället, helt okej för mig att få strosa runt i lugn och ro.
Härligt med semester och att bara ta det lugnt!
Kram till dig!

TYSON OCH GÄNGET sa...

Supergulliga hundar :-) ha en härlig dag, kram

Drömflocken sa...

Söta tanten har sin söta son här några dagar. Han är världens goaste Max. Väldigt lik sin mamma