Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 19 oktober 2007

fredag

Egentligen inte hänt så mycket sen sist på hundfronten. Jag har köpt Ladys Hurtta overall till Tindra. Den jag beställde var alldeles för liten och Ladys var lite trång åt Lady. Tidnra väger ju ca 2kg mindre än henne så det blev perfekt. Den är isamma färg som Teddys och det är ju lite skoj.Idag har Teddy fått sig ett bad och han blir tråkigare och tråkigare att bada och fixa till. Man får verkligen tvinga honom lite trist för med Tindra är det mysstunder. Jag går här lite väntans tider då Lady snart ska valpa och jag har fått äran att närvara. Det ska bli riktigt spännande! Blev så glad också häromdagen då Christopher ringde.Vi skulle ju åkt och hälsat på honom förra veckan men fick ju ställa in pga farmor på sjukan. Nu hade han bestämt att han skulle åka ner ett par dagar i stället i slutet av november. Han hade lite hemlängtan också. Ska bli så skönt att träffa honom igen. Fick ett kort av Daniel på Daniel igår. Han har sedan han flyttat odlat skägg och skaffat nya glasögon. sätter in kortet på honom så ni kan se hur min äldste son ser ut. Min lilla baby har blivit stor hihi.

Inga kommentarer: