Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 8 oktober 2007

måndagsträff

Idag har Tindras ögonlysningsresultat kommit med på SKK`s sida!

Tyringe cockerklubb=) har haft måndagsträff dvs jag,Petra och Hilkka med hundar. Vi gick hundslingan på Hovdala i ett härligt höstväder. Givetvis ingen kamera med oss. Tindra har börjat fatta att på måndagar händer det något var väldigt på gång redan när jag kom hem från jobbet. Som vanligt fick hon springa lös. Hon tog lite längre svängar idag men o andra sidan funkade inkallningen nästan till 100%. Har inte berättat om Tindras morgonnöje.Vår granne har ett äppelträd och gatan lutar ner mot vårt hus. Så när vi kommer in på vår gata som är 3 hus lång så kopplar jag lös henne och då sparkar jag ett äpple som rulla i fullfart ner längs gatan och TIndr jagar efter det och sen bär hem det. Hon är jätteförtjust i denna lilla lek och sista biten drar hon för att komma fram. Tänk vad lite det behös för att roa våra älsklingar

2 kommentarer:

. sa...

rolig lek det där. sen stavas det behövs, inte behös ;)

Carina sa...

oj oj det är till att rätta mamma.Väntar fortfarande på att du ska överraska mig med en ny hemsida =)