Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 22 oktober 2007

måndagsblues

Usch inte alls på humör idag. Är lite trött efter gårdagen åkte på simtävling med Mikaela kl 06,30 som iof var slut vid middag men ändå.Nya pers för henne. Återstår att se om det räcker till sumsim. Hon är egentligen i "fel" ålderklass i år simmar mot de som är 1 år äldre men det har gått så bra för henne på sistone att chansen finns.
Är så jäkla trött på mitt jobb. Ett jobb som jag tyvärr sitter fast i. har ju en personligt anpassad tjänst efter min skada men så trist. Samma vareviga vecka och inte får man vara med på några kurser eller studiebesök eller något annat kul eftersom jag inte är i vården. Sen att man inte hör till någonstans i någon arbetsgrupp eller så gör ju att man känner att man inte riktigt här till. Finns ju vissa fördelar också men just nu är jag bara riktigt less. Tyckte riktigt synd om mig när jag körde hem från jobbet så jag beslöt att köpa räkor för att göra en god macka när jag kom hem och nya härliga hund så det blev lite mys för mig själv. Har bestämt mig för att tappa lite kilon i höst har redan tappat 5 men idag är jag fruktansvärt sugen på precis allt. Bra att sitta vid datorn då för då är händerna upptagna. Började trimma Tindra i eftermiddags. Rakade öron och hals. Är ju egentligen trimmträff hos Petra imorgon men hon hade bokat frissa tid. Tänkte få Tindra i någorlunda presentabelt skick till måndag då vi ska besöka Birgitta på kenneln. Bara gnäll men imorgon är det en ny dag och då tar vi nya tag.

Inga kommentarer: