Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 3 oktober 2008

storstadsdjungel=)

Uffe och jag har känt att "lilla" Mickan blivit en aning eftersatt så idag bestämde vi oss för att åka till väla så hon skulle få shoppa loss. En sak säger jag hellre en hel dag i skogen än en halv i affärer. Så ont jag har i ben och fötter men det kan man ju inte visa för henne och jag tycker det är så trist att springa i affärer och provrum. Uffe däremot har en ängelens tålamod. Men hon fick shoppat och är så nöjd så. Jag hade föreberett en smörgåstårta som smakade så gott när vi kom hem och nu ska jag vila mina stackars ben i soffan med en skål med popcorn och en bra film? (inte helt säkert att den blir bra inte jag som väljer idag ).

Inga kommentarer: