Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 14 februari 2009

Ännu en dag på akuten

Usch ännu en trist dag. Efter frukosten i morse svartnade det för mina ögon jag blev svimfärdig. Det kom 2 gånger snabbbt efter varandra. Låg en stund och vilade när jag sen reste mig var jag alldeles yr det snurrade i skallen jag hade stickningar och kände mig varm i ansiketet. Blev lite rädd och orolig. Efter kontakt med sjukvårdsupplysningen var det bara att åka till akuten. Efter nästan 5 timmar där och maasor av prover och undersökningar så hittar de ingenting. Skönt men samtidigt undrar man ju lite.De ttrodde på långvarigt blodtrycksfall? Under tiden vi satt och väntade blev däremot Uffe sämre och sämre och han har dragit på sig influensan. Vilket par vi är. Men våra goa ungar hade lagat middag ,rastat hundar och bakat kaka tills vi kom hem. Ikväll blir det soffläge och en bra film. Imorgon är det nya tag som gäller. Kram på er alla på alla hjärtans dag.

Inga kommentarer: