Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 10 februari 2009

lite låg

Är lite låg ikväll. Tillbringade förmiddagen på akuten pga av jag haft ont i mitt knä sen i söndags. Det visade sig att jag har en stor djup blodpropp sk djup ventrombos i vänster knäveck.Den sitter så pass djupt att det inte finns några yttre tecken men efter ultraljudsundersökning hittade de den. Är väldigt glad att läkaren var så noggrann och inte bara skickade hem mig då det inte fanns några yttre tecken. Så nu är det innoheppt injektioner i 7 dagar,Waranbehanling och stödstrumpor som gäller. Bara att inse jag är GAMMAL! Men ska erkänna att ikväll är jag lite skärrad jag ingår ju inte i den sk riskkgruppen röker inte,rör mig mycket inget ärfligt inga p-piller ingen övervikt.

3 kommentarer:

Malin sa...

Hoppas du blir bra snart! Låter inget vidare alls :-(

Mvh Malin & Gänget

Katarina sa...

Inte är du gammal, Carina! Rena ungdomen! Krya på dej! (Frukt och grönt och fisk lär vara förebyggande...men det vet du säkert.)
Kram Katarina

Gunilla sa...

Hej vännen
Vi gamla!!Skulle inte tro det! Krya på dig. Vi hörs snart