Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

måndag 10 maj 2010

Caspian i tidningen

I vår morgontidning har de börjat med att man kan skicka in bild på sitt husdjur. Jag älskar denna bild på Caspian när han är 12 veckor i sin spindelmannen dräkt. Idag hade han tur och kom med. Fick ett svar från tjejen som tog emot bilden på tidningen där hon skrev "kan man hitta något sötare?"



10 kommentarer:

Sandra sa...

supersöt!!!!

Katarina sa...

Man fullkomligt smälter - han är sååå söt!

Elons matte sa...

Vad söt : )

Susann Larsson sa...

lilla pussgurka:)

Malin sa...

Vilken sötnos =)

Malin sa...

SÖTA Caspian!! Vet du, jag har varit cola light beroende i nästan hela mitt liv, ingen skrämselpropaganda har bitit på mig ändå tills jag fick ett mail från min mamma, ett mail ifrån USA, vi slutade på stört, hällde tom ut de burkar vi hade hemma. Gillar inte vanlig, söt läsk så nu dricker vi ingen. Blir lite mera vin ;-) och ibland så saknar vi cola light men aldrig mer! Blev livrädd...
Kram Malin

herman sa...

Han är fullkomligt bedårande!!

TYSON OCH GÄNGET sa...

vilken supersöt bild :-) Får tacka för nomineringen, ska ta tag i det senare eller imorgon. Har en del bloggar att läsa då jag inte knappt var hemma på hela dagen igår. Konstigt att det dröjde 2 år innan han reagerade på löptikar, men det är kanske väldigt olika, tänk om man kunde stänga av det bara :-) Ska testa på spår om 2 helger med brukshundklubben. Ska nog ta med bägge hundarna, kanske någon av dom är en stjärna på det hihi. Vad pluggar sonen? Har själv läst lite ekonomi och data på högskolan, det var därför jag flyttade till Halmstad. Är ursprungligen från Bjuv/Helsingborg, så jag är skåning jag oxå :-) Ha det bra, kram

Madde sa...

Han är så söt!!!!!! Gröt är en jättebra start på dagen. Kul att du hade kunnat skriva några av mina saker om dig oxå. Hoppas att vi träffas framöver och har ett ansikte på varandra. Kommer ni till Jönköping i juni?

Grabbarna boys sa...

Underbart gudomligt söt.
Finns det något sötare än en cockervalp.
Nej, inte vad vi vet!!!