Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

fredag 14 maj 2010

Fira

Tyckte att jag och Caspian var värda att firas med lite presenter  efter gårdagen och var hittar man ett bättre ställe att åka till då än Teba? Caspian fick en ny fin sele och en hel påse med oxöron. Kan säga att han tyckte öronen var roligare än selen. Konstig hund =) Till mig själv köpte jag en burvagn.Har tittat på en sådan länge.




Har ibland haft det gamla barnvagnsstativet men det tar sådan plats i bilen. De är ju ganska dyra men Teba var faktiskt flera hundralappar billigare än konkurrenten. Ringde hem till Uffe för att höra hur jag skulle göra jag kan bli lite velig ibland. Min käre sambo säger klart du ska ha den det behöver du väl inte ringa om. Men ibland slår det dåliga samvetet till över hur mycket pengar jag lägger ner på mig och mitt intresse och Uffe som aldrig protesterar. Tur att han inte har lika dyrt intresse.Sen hade de bara två kvar på Teba och de skulle inte få hem fler. Är så jättenöjd och glad över mitt inköp. Nu ska jag fixa till buren med en tjusig dyna och burtäcke så fort jag hinner.Annars har vi bara tagit det lugnt idag. Behövs det med=)

6 kommentarer:

Sandra sa...

Klart du är värd en burvagn :)

Gunilla sa...

Du har ju önskat dig en sån länge, bra att du köpte den. Nu är det bara tält kvar:)

Christine sa...

Helt klart ett rimligt inköp när man har en "champinjon" i familjen... =)

Grabbarna boys sa...

Vår matte vill också till Teba.
Faktiskt så sa hon det till husse igårkväll att hon ville dit men så blev det inte.
Kanske en annan dag.
Vov från oss grabbar!!!

TYSON OCH GÄNGET sa...

Ibland kan behöva lite råd om man ska köpa elle inte, jag blir oxå lite velig ibland, framför allt om det är dyra saker. Bra du köpte den, blir ju lättare att transportera buren. Hoppas det inte regnade på er idag när ni var ute på promenad. Här öste det ner innan när vi körde till Ullared men nu när vi kom hem var vädret jättefint. Ja det är rätt lagom väg härifrån Halmstad, tar lite mindre än 1 timme. Blev inte så mycket till hundarna, var mest såna leksaker och tugg som redan finns här men sonen fick desto mer kläder så han är nöjd :-) Ha en bra kväll, kram

Malin sa...

Tycker garanterat ni var värda att skämma bort er lite idag!!
Kramar Malin