Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

lördag 9 augusti 2008

loppis och lite till

Kan det finnas ett bättre ställe att miljöträna sin hund på än en loppis?Där får man vara med om både det ena och det andra. Caspian tyckte det var jättekul .Hade inte problem i trängslen vare sig på marken eller i min famn när jag skulle fynda och risken för att han skulle bli nedtrampad var stor. Hur många som helst som skulle kela han lite och många kommentarer. Rena spårhunden var han också för mitt i rören försvann Uffe och jag bad Caspian spåra husse och jo då han leder mig rätt till Uffe =) Vad gjorde jag för fynd då? Jo böcker givetvis älskar ju böcker och har ett ha begär när det gäller böcker. Uffe däremot avskyr loppisar och skulle aldrig handla något. Därför han brukar få stanna hemma=) Blir så mycket mer shoppat då. Sen var det dags att hämta hem Mickan som varit i Lysekil en vecka. Ett glatt återseende från Caspian. Sen var lillkillen trött inte mycket man orkar när man är liten. Tindra och jag tog en lång härlig skogsrunda innan frukost. Bra för min nacke. Det hade blåst ner flera stora träd där vi brukar gå.Men det var härligt att komma ut. Ikväll blir det bio för oss två benta. Mamma Mia!! Andra gången jag ser den nu.Den är ju bara så bra!!

Borsta tänder ska ju vara bra säger de!

Denna borste är extra god den hittade jag i Mickans resväska!

Inga kommentarer: