Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning

Genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning
Vi har genomgått Svenska Kennelklubbens uppfödarutbildning alla delar.

tisdag 7 april 2009

energi sökes




Har varit så pigg och full av energi nu en vecka men igår kändes det som om luften pös ur mig. Är så trött och har ingen lust alls till någonting. Inte blev humöret bättre när jag fick provsvar idag och beskeded att mitt PK-värde bara sjunker istället för att bli högre.Så nu har de ökat dosen igen. Kanske medicinen som gör mig trött och att kroppen är i obalans? Caspian är i allfall en goding när jag sitter och tycker synd om mig själv hoppar han upp lägger huvudet i mitt knä och bara myser. I lördags såg vi filmen Marley and me baserad på boken Marley som är jättebra. Det roliga var att Caspian blev förtjust i filmen. Satt som ett ljus i soffan och var riktigt med i filmen och tittade. Hoppas han inte lärde sig några bus.Filmen gillade även vi tvåbenta skarp unga som "gamla". Teddy har fått sig ett bad och är så fin så just för tillfället ska övertala Mickan att ta de andra två i veckan. Tindra är sitt vanliga gosiga jag och just nu väldigt matglad är det våren tro?

1 kommentar:

Katarina sa...

Han är så söt, lilla Teddy - och Nanna är sin vackra mor upp i dagen!
Krya på dig - hoppas krafterna återvänder snart!
Kram Katarina